Arrangement -

Sosial medier som markedsføringskanal – Hva virker?

Sosiale medier kan være effektive markedsføringskanaler og kan definitivt bidra til å øke salget dittMen hvilke kanaler bør du bruke? Og hvordan når du best de du skal nå? 

Har bedriften en klar strategi, eller er det på tide å gjøre noe med det? 

Uansett hvor du og din bedrift er i dette landskapet så er du velkommen til å bli med når Tre på Agder sin ressursgruppe for Omdømme og markedsføring inviterer til sin første nettverkssamling. Pga. korona-situasjonen har vi valgt å gjennomføre samlingen som et digitalt “frokostmøte”.  

Inspirasjon og muligheter til å utvide nettverket ditt

Vi byr på faglig påfyll fra Cathrine Coucheron Berli. Cathrine er kommunikasjonsrådgiver og webdesigner. Hun eier og driver CC Berli Kommunikasjon AS i Arendal, og jobber til daglig med kunder i både private og offentlige virksomheter. 

Program

08:30 Presentasjonsrunde – om Tre på Agder og de som deltar
09:00 Sosial medier som markedsføringskanal

  • Strategi – hvordan nå de rette kundenehva virker? 
  • Erfaringsdeling 
  • Innspill til kommende møteplasser 

10:30 Avslutning 

Praktisk info

Timene som brukes på deltakelse på samlingen regnes som egeninnsats fra bedriftene inn i prosjektet. Det bes om påmelding fra alle som skal delta slik at vi får inn nødvendig informasjon. Lenke til møte sende alle påmeldte etter at påmeldingsfristen er utløpt.  

Kontakt prosjektleder Maya Twedt Berli via e-post eller mobil 95970823 dersom du har spørsmål eller beskjeder i forkant av samlingen. 

Sosial medier som markedsføringskanal