Å skille seg ut i mengden er enklere sagt enn gjort. Det gjelder uavhengig av hvilken bransje du jobber i, og hvilket produkt eller tjeneste du skal selge.
Hennig-Olsen Is ble i 2022 kåret til årets Markedsfører 2021 av Markedsføringsforeningen i Kristiansand. Juryen var imponert, og pekte på følgende da prisen ble delt ut: Årets markedsfører leverer helhetlige kampanjer, med en solid rød tråd og konsistens i alt fra produktegenskaper til merkenavn, merkeelementer, kommunikasjon og visualisering, som har truffet målgruppen på en svært god måte.
Noe å hente fra Hennig-Olsen Is?
Vi tror i alle fall vi kan la oss inspirere. Og det får du nå mulighet til om du blir med på vår neste samling. I gode nettverk handler det om å både gi og få. Så vi håper også at mange vil bidra med innspill i jakten på nytt navn for Tre på Agder.
Program
11:30 Lunsj og mingling
- Strategi, innovasjon og merkevarebygging: Holde det ekte – med Nude 80% frukt. Case v/Marketingsjef Merete Willumsen Haugå, Hennig-Olsen Is.
- Spørsmål, dialog og kort pause
Workshop: Fra Tre på Agder til… Et stedsuavhengig klyngenavn som vekker interesse, tilhørighet og engasjement, for samarbeid og økt verdiskaping for skog- og trebasert næring!
15:00 Vel hjem
Praktisk
Vi trenger snarlig påmelding fra alle som skal delta. Jobber du i en bedrift som er medlem i Agder Tresenter betaler du ikke noe for å delta, for andre deltakere sender vi faktura for egenandel på kr. 500 til bedriften. Ev. NoShow vil bli fakturert.
Reise ordnes av den enkelte, men vi sender ut deltakerliste i forkant, slik at de som vil kan avtale samkjøring om det er aktuelt.