Arrangement -

TikTok – en del av bedriftens digitale strategi?

Med over 1 milliard månedlige aktive brukere fra 150 land er TikTok blitt en viktig sosial plattform, ikke bare for en stor andel unge mennesker, men også for mange bedrifter.

Liv Gravdahl, Markeds- og salgskonsulent hos Foss Bad, er en av dem som bruker TikTok bevisst. I 2021 ble @hurryliv belønnet med prisen Årets Stjerneskudd under utdelingen VIXEN Awards. VIXEN har som målsetting å være et samlingssted for alle som er opptatt av influencere og influencer marketing. Vi tror vi også kan utrope henne til trevarebransjens TikTok-dronning!

Liv bruker TikTok privat, men også i jobb. Vi har utfordret henne til å fortelle oss mer om bruk av TikTok som en del av bedriftens digitale strategi.

Hvem og hvordan treffer vi? Er det verdt å vurdere dette også for flere av for bedriftene i Tre på Agders nettverk?

TikTok er kjent som de unges kanal. Hva med:

  • Mediets målgruppe vs. bedriftens kundesegment
  • Rekkevidde, engasjement, annonsering og målretting
  • Effekter, omdømme og salg

Bli bedre kjent med «årets stjerneskudd» Liv fra Foss Bad:

La deg inspirere og få grunnlag for nye refleksjoner; på tide å tenke nytt om bedriftens digitale strategi?

Av praktiske hensyn trenger vi påmelding fra alle som skal delta. Alle påmeldt får tilsendt møtelenke i forkant.